Аналітика

Три ідеї для вашого бізнесу: на що варто звернути увагу

Редакція нашого журналу вже неодноразово згадувала у своїх публікаціях тему інвестицій. Адже навіть, якщо ви зараз не готові вкласти свої гроші в новий і перспективний або давно існуючий і стабільний проект, розуміння загальних тенденцій ринку для будь-якого підприємця – початківця або досвідченого – є необхідністю, яка допоможе вберегтися від помилкових рішень і фінансових втрат.

В одній із останніх аналітик ми обговорювали актуальні інвестиційні напрямки. Цього разу, спробуємо скласти рейтинг актуальних бізнес-ідей, які точно будуть цікавими для кожного підприємця, не зважаючи на його професійний досвід і вподобання.

  1. За даними платформи Lemarbet.com, на вітчизняному ринку перше місце за критерієм перспективності і рентабельності займає інтернет-бізнес: зокрема, різного роду цільові магазини для здійснення покупок онлайн. Ще однією перевагою є невелика сума стартового капіталу: у середньому від 1000 доларів. Варто врахувати, що тільки в Україні кількість людей, які на постійній основі використовують мережу для придбання товарів, за останні три роки досягла 15 мільйонів чоловік. Головне – знайти свого покупця, зайнявши певну нішу в цьому форматі бізнесу, не намагаючись охопити якомога більше позицій, що автоматично сприяє «розпорошенню іміджу» і втраті клієнтів. Окрім онлайн-торгівлі, варто також звернути увагу на сегмент ринку, який надає різного роду послуги, використовуючи той же інтернет. Наприклад, добре відомий додаток для замовлення квитків Busfor, про який ми вже писали, і який зміг залучити близько 20 мільйонів доларів інвестицій у цьому році, або ж різноманітні сервіси для замовлення їжі як Eat First.
  2. Друга бізнес-ідея, гідна вашої уваги, це – бізнес по франшизі. Основна привабливість даного напрямку полягає в тому, що ви практично нічим не ризикуєте. Немає потреби в створенні чогось принципово нового: це – той випадок, коли вже добре відомий бренд працює на вас. А все що потрібно з боку підприємця – інвестиції. Серед недоліків, якщо порівнювати з першою позицією нашого рейтингу, сума необхідних капіталовкладень у бізнес по франшизі значно більша (від 7 тисяч доларів), і, найчастіше, дуже високий рівень конкуренції. Отже, зайняти нішу в рамках даної бізнес-галузі, не маючи певного рівня підготовки, не вийде. На українському ринку можна навести приклад таких відомих франшиз як «Шоколадниця» або мережу автомийок Royal Carwash.
  3. Третє місце в нашому списку – освітні курси. В умовах високої конкуренції на ринку праці, вимоги роботодавців до потенційного співробітника ростуть з кожним днем, і не завжди знання, отримані в студентські роки, рятують. У даному контексті, різного роду освітні платформи – те, що буде користуватися попитом. Головне – зуміти правильно себе подати. Для України такий напрямок у бізнесі є зовсім новим, але, варто зазначити, дуже динамічним у плані темпів розвитку. Освітні курси можуть проводитися як в умовах живої взаємодії, так і за принципом онлайн-трансляцій. Серед недоліків: складність у формуванні групи спікерів з високим рівнем компетенції, адже саме від професіоналізму цих людей буде залежати прибутковість вашого бізнесу. Стартовий капітал – від 10 тисяч доларів.

Читайте також: Основні напрямки венчурних інвестицій за 2016 й рік

  •  

Напишіть коментар